مطالب مرتبط:
دستگیری سارق اماکن خصوصی در مرند/توقیف محموله پوشاک قاچاق در هشترود
کامیون حامل گوسفندان قاچاق در سیرجان توقیف شد
جریمه میلیاردی فرجام قاچاق سوخت در همدان
از لو رفتن دپو 28 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری محکومان فراری
توقیف 461 دستگاه خودرو در جاده های خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 16:052024-09-30اقتصادي

توقیف محموله 7 میلیاردی قاچاق در رشت 


فرمانده انتظامی شهرستان رشت از توقیف خودروی نیسان حامل بیش از 800 کیلوگرم غلات و حبوبات خارجی فاقد مدارک گمرکی و بهداشتی به ارزش 7 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عیسی روشن قلب مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت های پلیس است.

وی در ادامه گفت: مأموران یگان امداد حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان آبی با پلاک مخدوش که در ساعات پایانی شب در محدوده بلوار شیون فومنی شهر رشت در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف 860 کیلوگرم غلات و حبوبات خارجی فاقد مدارک گمرکی و بهداشتی در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اعلام اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، 7 میلیارد ریال برآورد شد، افزود: در این رابطه متهم 45 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - شهرستان رشت - شهرستان - قاچاق - تحقق اقتصاد مقاومتی - حمایت از تولید ملی
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 7 میلیاردی قاچاق در رشت 

توقیف محموله 7 میلیاردی قاچاق در رشت